BAKIS piller

Ni vet hur jobbigt det är när man druckit och dagen efter så har man värsta bakfyllan. För vissa kvittar det om man bara tagit ett/två glas vin på kvällen eller man har varit ute med polarna på krogen, de blir ändå lika bakfulla. Jag är faktiskt en av dem, därför jag inte dricker så ofta! Så jag och min syster var en dag på Lagerhaus, där vi hitta ett rör som stod BAKIS på.. Vi läste på och tänkte vi måste ju bara testa!



Helt ärligt, det fungerar! Jag mår faktiskt mycket bättre än vanligt, sist jag tog det var jag inte bakis alls nästa dag. Var som en helt vanlig morgon. "Farliga kemikalier i?" Absolut inte, Det är ett kosttillskott som bidrar till att effektivt återställa en rubban vätskebalans i kroppen efter alkoholintag! Så inget farligt, testa det vet ja!! Finns på Lagerhaus :D

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Jag tyckte inte dom va så jättttte effektiva, blev lite lite piggare av dom bara :/

-men jag blir också döende när jag är bakis :(

2011-04-06 @ 09:06:52
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom finns näst intill överallt faktiskt.

2011-04-07 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0