Dåligt..

Herregud så dålig jag varit på att blogga, jag har faktiskt helt enkelt inte haft ork till det! I helgen var jag faktiskt ute hos min syster och tog hand om lilla Nicole, Pelle hade spelning med BaiBang och så tyckte jag inte Kitte skulle sitta hemma ;) Så hon fick dra ut och träffa sina kompisar. Så hade jag mega mysigt hemma hos dem! Det var jätte kul när kitte kom hem.. Jag såg en silvrig bil bakom henne så jag fråga..

Jag - Är det mamma eller??
Kitte - Näe det är jag! :D

Hon trodde jag fråga om henne, inte bilen. Som jag skratta XD hon skratta med när hon insåg vad jag menade egentligen! Pelle kom strax efter henne, så gick jag och la mig, 3timmar senare vakna Nicole ♥ Hon kröp för första gången igår!! Min lilla systerdotter börjar bli stor!!


Igår gjorde jag mina naglar, hade lagt upp en bild om min kamera hade haft batteri. Men självklart tog de slut när jag skulle fota haha! Sen fika jag med Amanda, Carro och Helena. Carro åker ju till USA om 2dagar ♥ Sen var det hem och titta Big Brother, bra att den bitchen Vanessa åkte ut! Fast lite synd om Sonia, vem ska hon nu ligga och lata sig med? ;) En godis skål kanske? hahaha

Blir jobb ikväll, sen såklart Big Brother om jag skyndar mig hem! ♥

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Japp jag är bäst ! =)

2011-04-05 @ 09:00:09
URL: http://nicoleeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0