Sommaren narkas !!

Förra helgen fira jag min födelsedag, tänk att man redan är 21. Fyy, haha :P Hade jätte trevligt med både familj och vänner. Familjen kom hem till mig på min födelsedag, där åt vi massa kakor och shit. Sen gjorde jag och Pelle typ "Glasstallrikar" De var så sjukt gott, alla rensa tallrikarna, pelle och Kenny tog mer ;) haha! Fick den festaste presenten av Kitte, Funballz, men är i gigantiska badbollar och springer på vatten! :) Det får bli till sommaren när vädret är en ANINGEN varmare ;) Fast längtar, vill ju testa!!


Sen på lördagen firade jag det med mina vänner, det börja med middag (Servetrisen var grymt otrevlig, viket jävla attetyd hon hade. Det var absolut ingen bra kvalitet. Jag hade råkat beställa fel till Lotti, Så vi satt och diskutera om det. Då ställer hon jätte otrefvligt tallriken på kanten och säger "Ni får komma på det själva" Fy fan) Sen efter maten bjöd jag på meeega god tårta! Sen körde vi igång med bowlingen! Hade jätte kul, Lotti totalmisslyckades på det alltså :P Sen drog vi ut och festa ♥


Idag ska man ut till syrran, blir det mega varmt ska vi inviga Nicoles nya pool. Annars blir det lite väla, ska gå till phone House då så de får fixa i mobilen så jag kan få ner BigBrother appen. har skaffat 24/7 men min mobil verkar vara helt emot appen :P Mega irriterande! Men men, de får fixa det ;) Sen blir det väl köpa lite sommar kläder ♥

Ha en mega bra dag!

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Det heter NALKAS , inte narkas sommaren ;)

2011-05-15 @ 20:50:37
URL: http://nicoleeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0