Uttröttad!!

Har inte kunnat blogga då jag har jobbat mycket och när jag kommit hem har jag försökt umgåtts med min familj och plugga körskola.. Gjorde slutprovet på datan och fick 59/60 ;D Så det börjar ta sig! Dick är så underbar så han ska ta kurs med mig sen ska han bli min nya handledare för påskynda processen :) Hoppas på det bästa! ♥ Igår hade vi Möte, där Micke överraska mig med en present från dem alla för jag fyller år om 9 dagar :D Jag blev jätte paff då jag absolut inte förvänta det!!



Stort tack SD :D Ni är helt underbara ♥

Nu sitter jag och läser inför Nämndemötet imorgon, ikväll blir det BigBrother helt klart! Kan inte sluta skratta åt Gurkan, han har helt klart en komisk personlighet! "Man dissar inte Gurkan och kebab samtidigt" Som jag skratta :P haha lite synd det inte var Rodney som åkte ut, han har ju skämt ut sig totalt.. :P  Sen måste jag sooooova, är trött haha ;D Imorgon som sagt är det nämnd-dags, ska samåka med Patrik dit! :) Missa inte BigBrother kl 22.00!!

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0