Xperia ARC

Min syster kom hit igår med sin nya mobil, Xperia Arc (Sony Ericsson). Den är ju sjukt bra, det sägs den även är bättre än Iphone. För Iphone, den uppgraderas inte på samma sätt. Utan den fortsätter med nya mobiler hela tiden, Iphone 4, Iphone 5 osv.. Med Xperia är mer känd för sina uppgraderingar, jag vet.. Jag har X10an, och folk som säger att den är dålig är helt ute och cyklar. Jag älskar min lilla X10.. Men tror dock Arcen är en aningen bättre, fick kolla igenom Syrrans.. Den var lätt, snabb och bra grafik! Älskar kameran, 8.1MP!? Duuude, värt det!!



Så blev jag såklart intresserad av att skaffa den, speciellt hos 3 som kitte har då det hade varit mycket billigare för just mig. MEN så är jag ju låst på Halebop till Februari nästa år.. :( Så ledsen.. Så får väl se om jag köper den kontant någon gång.. Men absolut inte nu, har för mycket annat på gång ;)

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

DEN ÄR SUPER BRA!!!

Och hos 3 finns den även i silver färg ;) ;)

2011-04-12 @ 13:04:37
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0