Alla Hjärtans Dag..

Ut med de gamla planerna och in med de nya! :) Är ledig från jobb idag, så står och funderar vad jag ska laga för gott och äta, är lite små hungrig haha! Såg världens bästa film igår, den heter The Back Up Plan.. Riktigt sjukt bra var den!! Sevärd ;)
Ska träffa Louise en sväng senare, och ikväll ska jag myspysa med Carro :) Vi ska fira Alla Hjärtans Dag ihop, ut och äta och hela köret :D Ska faktiskt bli riktigt trevligt, som min syster sa "Man behöver inte vara ihop med någon för att fira denna dagen, den heter faktiskt ALLA hjärtans dag" ;) Vi har dock inte bestämt ställe, hmmm... Några förslag?? Jag och syrran har köpt en mega fin present till vår kära mor :) hon kommer bli så glad!!

Näe nu ska jag ut i köket och vara duktigt!

Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Precis, man ska fira all sorts kärlek idag..



Mina katter har fått massa räkor, kassler bitar och mys.



Nicole har jag haft soffmys med hela dagen..



Pelle - 3 rätters hemmalagad middag <3

2011-02-14 @ 19:26:01
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0