D'oh!

Igår hämtade Alex mig och vi körde för att handla. Skulle äta gott, se film och förfesta. Mega mysigt, hans far lagade något jag aldrig ätit innan. Så sjukt gott var det med, måste absolut be om receptet. Man åt mer än man orka alltså, kändes som man kunde rulla sig fram haha! Vi såg film innan maten, Vampire Sucks, haha så jävla ful alltså. Hon som spelar Bella var ju riktigt lik med gesterna hon gjorde!!


Sen efter maten drog Alex fram guitarren så satt vi och lyssna på det. Sen spela han medans jag förbättra sminket inför utgången ;) Sedan framåt halv elva drog vi ut, vi stack till Lila Helvetet (fick visa leg fyra ggr!!). Först kom Benne till oss, sen försvann han helt spårlöst! Så sprang vi på Senayit, så sjukt länge sen det var gumman!! ♥ Sen sprang man på en från Taekwondo, haha han måste tro jag är värsta stalkern då jag nyligen också adda han på facebook ;) haha sen kom Natta och hennes vänina, snacka lita skit med henne. Sen kom Marcus & Co! Han är alltid lika glad :D Det blev en sjukt trevlig kväll "Med undantag" och det tackar jag för! Alex körde sedan hem mig när det var dags, Tack ännu en gång ♥


Idag ska jag fika med Marcus (knasbollen) och kanske Dennis skulle hänga på. Vilket fall som helst så blir det kanon! :) Sen ska lilltrollet också hit, så man hinner mysa lite med henne innan!! ♥ Sen ser vi vad kvällen bringer, har faktiskt en enorm lust att bara titta på film och ta det lugnt helt ärligt. Varit en lång, trevlig och händelserik kväll! ♥

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tack själv vännen ! :D

2011-02-28 @ 17:05:09
URL: http://dyschken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0