Espresso House..

Vakna imorse av att mamma kom in och påstod att Alf sa att jag skulle följa med henne på stan, jag bara Neeej! Sen ringde Kitte (kitteeliasson.blogg.se) och väckte mig, så jag gick upp ändå. Då blev det att jag hände med Mamma på stan. Vi gick rundor och shoppa lite, köpte en mega söt tröja "Ooops, I did it again!" Testa inte ens den eller något, var bara tvungen haha men den passar säkert! ;)


Köpte även hårfärg, var dags igen haha. Sen åt vi frukost på Espresso House, mega mysigt! För min del blev det Chai Latte, smörgås och hallon yoghurt! Jag såg jääte trött ut haha, men efter latten så blev jag faktiskt mycket piggare ;) Vi köpte även sån kaffe smaktillsättning, Vanilj smak ;) Så ska vi testa det om det funkar och blir gott!


Som sagt, såg trött ut haha ;) Sen drog vi alla ut till syrran på kaffe plus hon färga mitt hår. Myste även med älskade Mici och lilla Rambo :) Vi gav även vår kära mor sin Alla hjärtans dag present (Kommer bild så småningom) och hon blev mega glad. Efter varit där ett bra tag, så kom man hem och fick Louise på besök! Alltid lika trevligt att ha henne här, hon parkerar oftast i min säng framför tvn med godis framför sig haha! Ikväll blir det middag här hemma sedan kanske utgång??

Nu ska jag bli social igen ;)

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0