Girls Night Out !!

Igår bakade jag en paj innan Taekwondo, den blev jätte god! Alla som fick smaka gav full pot på den! :) Sen efter träningen kom Alex en sväng utanför mig, så stod vi och snacka då han inte hade något på jobb att göra förrän efter midnatt. Gick till sängs relativt tidigt för idag hade jag årsmöte med mitt parti (politik) Det var faktiskt väldigt trevligt :D


Idag ska man ut och ha superduper kul ute som vi planerat ett tag att vi skulle göra :D tycker man förtjänar det efter allt ;) Förfesta och fixa mig med syrran (http://kitteeliasson.blogg.se/) och sen träffa andra när man kommer ner till stan. SÅ Helsingborg, get ready to paaartyyy!! :D Sen sova borta inatt !!


Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0