God Natt :)

Åkte och handla mat med mamma, vi lyckades fylla hela frysen med underbart god mat som jag kan laga! :D Sen snacka jag lite med Alex, den stackarn har brutit ett revben :( Tycker synd om dig vännen ♥ Sen skulle jag sätta på en film, precis när den ska börja ringer Elle och ville ha sällskap medan hon rökte sin cigg. ;) Knastigt haha..



Sen såg jag filmen, "He's such a girl" Bra film faktiskt, men inte någon man ser två gånger ärligt talat. Men bra var den! Sen hade Maria skickat en sida på en klänning, tror starkt på att jag tänker köpa den till hennes bröllop.. My Jersey made a good job ;) Den är mega söt, är så kräsen när det gäller klänningar men tror vi hittat vår 10poängare!! Nu ska jag lägga mig, jobb imorgon :)


Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0