Gossip Lista!

Hela ditt namn:
Födelsedatum:
Födelsestad:
Bästa vän:
Bästa barndomsvän:
Bästa ex:
Bästa lärare:
Bästa förebild:
Vem var din tonårstids stora kärlek:
Civilstatus idag:
Vad heter din partner:
Vem tog din oskuld:
Ålder då du förlora din oskuld:
Längsta förhållande (innan det du har nu):
Ångrar du ditt första förhållande:
Ångrar du ditt senaste förhållande:
Favorit SUPRISE du fått:
Favorit present du fått:
Favorit klädesplagg:
Favorit färg:
Favorit dryck UTAN alkohol:
Favorit dryck MED alkohol:
Gossip lista, made by www.kitteeliasson.blogg.se
Hela ditt namn: Ush, haha.. Barbro Susan Elisabeth Lund :)
Födelsedatum: 900421
Födelsestad: Helsingborg, växte upp i Hässlunda dock.
Bästa vän: Skulle säga Louise, hon har funnits där för mig sedan första dagen vi träffades :) Guldvärd är hon!
Bästa barndomsvän: Haha Malin helt klart :) Och lilla Edda får räknas med ♥
Bästa ex: Ingen av dom har varit något att hurra för.. :P
Bästa lärare: Mathias som jag hade som idrottslärare på gymnasiet. Han lärde mig väldigt mycket om mig själv :)
Bästa förebild: Tjaa, kan lätt säga min mamma helt ärligt, hon är stark, lyckats uppfostra 5 mega knasiga ungar och har aldrig blivit trampad på. Alltid funnits för en, genom vått och torrt.
Vem var din tonårstids stora kärlek: Haha hmm.. Alltså var mega kär i Marcus :P Blev generad av bara ett sms haha kommer ihåg det som igår. Första gången vi träffades hade vi vattenkrig :P
Civilstatus idag: Singel.. :P
Vad heter din partner:
Vem tog din oskuld: Ush, En kille som heter Martin. Var ihop med honom och allt, dock var han en idiotico!
Ålder då du förlora din oskuld: 19! Är väldigt stolt jag lyckades hålla mig så länge :D
Längsta förhållande (innan det du har nu): Haha 2 månader :P jag vet.. Mega dåligt alltså
Ångrar du ditt första förhållande: Haha näe, det höll i en vecka och då insåg vi att vi var absolut bättre som vänner.
Ångrar du ditt senaste förhållande: Absolut inte, jag gilla verkligen killen. Jaga honom mega många månader innan jag fick honom med. Man ska aldrig ångra något som fått en att le :)
Favorit SUPRISE du fått: Hum.. Skulle säga när Kitte berätta jag skulle bli Moster och höll handen på magen :P
Favorit present du fått: Mitt kors jag fick av mamma då jag tog konfirmationen.
Favorit klädesplagg: Ehhh.. Haha alltså jag har super mycket kläder! :P Kan inte välja..
Favorit färg: Lavendel / Rosa
Favorit dryck UTAN alkohol: Mjölk haha
Favorit dryck MED alkohol: Smirnoff Ice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0