Helluuu

Igår så var jag på fest för att fira "Lillsyrran" Louise, så efter jobb ringde jag henne då jag var på systemet.

"Ta röd Bacardi"
"Röd? Okej jag ska hitta en röd.."

Japp, jag trodde jag hitta rätt, men det visa sig att hon menade Bacardi Brezzer, vilket hon borde sagt! Men flaskan blev dock tömd efter festens slut, köpte självklart lite annat gottigottigt! :) hade väldigt trevligt med folket där! Grattis återigen Louise och tack för allt ♥


Idag vakna jag av att en liten Nicole blev satt på mig, haha var en annorlunda känsla att vakna till hennes söta leende! :) Jag fick ju gå upp, ta på mig sen skulle jag ge henne ett skönt litet bad! :)

Det gjorde jag medan Kitte var ute och handla massa med Sara, sen när Nicole skulle sova middag så tog jag mig en promenad. Var ute och gick i över en timme, skönt :) Sen kom jag hem med Kaffe och Wienerbröd! Mega gott! Och när Kitte kom hem kom hon med lite presenter till mig, hon kan vara söt när hon vill! :)


Mycket fint :D Snart är maten klar, det blir Kyckling curry idag :) Så satans gott det är alltså! Sen blir det en film och lite godis, sen sova tidigt. Jobba imorgon bitti :)

Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bacardin är god,

bra blogg btw..

2011-02-05 @ 19:49:35
Postat av: Lindsey

Mmm kyckling curry ...

2011-02-06 @ 13:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0