Hit drog sig kvällen !!

Satt först hemma, trodde det skulle bli värsta hemma kvällen. Typ kanske se någon film lr dylikt, fast man ska ju aldrig vara säker ;)

Så här såg jag ut idag :D



Men sen kom jag på värsta spontana idén.. Jag vill bowla!! Jag smsa Nidde och Marcus, först var de båda på men sen totaldissa Nidde oss för hans SYSTER :( Dålig stil alltså, ser du Nidde!! Jag är meeeega arg!! hahaha men jag och Marcus stack ändå. Vi ville ju bowla ;D Sen en roligt konversation..

Marcus "Då kanske jag kan passa på att ta lite o äta... Kanske"
"Eller så kan vi äta efter vi bowlat? =o"
"Låter bättre, godare och lättare :D plockar undan sakerna igen xD"
"HAHAHA visst var jag smart!?"
"Ja, som vanligt :P"

Han kalla mig smart genom mig, mwahaha!

Marcus bowlar..



Jag försöker bowla..



Det värsta var att, Marcus sa han absolut inte kunde bowla och jag sa det inte gjorde något. Och så gör han massa strike och jag typ precis nuddar konorna.. VA FAN! :@ hahaha fast jag fick faktiskt in en strike, *stolt* Men sen varje jag jag kasta klottet så kom det värsta plopp ljudet.. Hade man inte bowlat hade man misstolkat vårt snack..

"Det ploppar ju"
"Stick inte in fingret så långt då"
"Nej jag ska försöka.."
*Paus*
"Stick nu inte in fingret för långt!"
"Nej jag vet, det gör faktiskt lite ont.."
*Kastar*
"Jag stack in fingret för långt igen!!"

Sen kom vi på oss och börja skratta som fan :P Det var inte jag som misstolka det först alltså, alltid Marcus! Han vann tyvärr bowling rundan, tänker dock inte säga med hur mycket han vann >=( haha! Men vi hade ju jätte kul.


Mwahaha !!

Sen kom vi till kina restaurangen, mega gott var det, fast vi åt inte så mycket som vi borde för vi stort sätt skratta oss mätta :P Men värt pengarna var det fortfarande!! ^_^ Självklart fota jag maten med :D
Sen så hade vi tänkt gå en runda, men det blåste allt för mycket.. Så han körde mig hem och sen körde han hem.. :) Norén sa han skulle skicka efter han spelat poker och komma förbi och säga hej, men jag tror faktiskt jag lär sova när han gör det haha för känner man honom lär han spela poker meeega länge! Så blir säkert en annan dag ;)

Nu ska jag ringa Carro, snacka lite sen blir det sängen!
Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Haha låter som en super rolig kväll ;)



Lördag blir minst lika bra;)

2011-02-09 @ 07:58:57
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0