Hum..

Satt hemma, ensam och behövde verkligen en vän efter allt. Den personen som ställde upp hade jag ändå inte träffat på 10månader. Hon körde ner till mig, tog med sina hundar och gick en väldigt lång promenad med mig där jag verkligen fick prata ut. Fick mig att må bättre, hon fick mig verkligen att skratta i kvällens slut. Tack Malin, för du ställde upp. :)

Hahaha! Milla fastna i bilen :P

Hade mega jobbigt att sova, värsta stormen ju!! Men gott sov jag när jag väl sov ^_^ Min mamma och styvpappa var mega snälla. De gick upp med mig för att ha frukost ochs edan köra mig till jobb för jag skulle slippa blåsa omkull! :) Tänk, man är rätt liten så man kanske hade fått sig en flygtur!


Dagens Frukost!

Jag har rast på jobb :D

Nu är man hemma och tar det lugnt, har precis gjort mat och ätit mig mätt och belåten! :) Får se vad kvällen drar sig någonstans :) De märker vi ;)

Tjing Tjing!



♪♫ Gråt dina tårar, dom kommer ändå torka ♪♫
Såren läker bit för bit, ta tag och orka
Gå vidare, för kärleken gör ont
Utan varandra så känns allt tomt
Gråt dina tårar, dom kommer ändå torka
Såren läker bit för bit, ta tag och orka
Gå vidare, för kärleken gör ont
♪♫ Utan varandra så känns allt tomt ♪♫


Kommentarer
Postat av: kitte

Ohh vad god frukost, sån ska vi käka i helgen moms

2011-02-08 @ 16:27:50
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Sara

DU klarat ALLT :)

2011-02-09 @ 09:43:27
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0