Jaha..

Vaknade av ett väldigt intressant meddelande, min "mini chef" smsa och frågade om jag kunde komma in akut, klockan var 9.15.. Aldrig hänt innan att man frågar den tiden. Morgonarbetet var ju nästan klart! Haha lite roligt var det dock, jag sprang in, hjälpte med allt jag kunde och sen fick jag gå hem vid två tiden. :)



Sen kom jag hem, fixade mig lite och dylikt. Sen kom en polare och vi kände båda att vi var hungriga. Så vi stack ner till en restaurang och käka mega god mat. Sen efter det drog jag på SD möte och snacka massa beslut. Men sånt vill ni inte höra om haha :)




Djävulen, han lekte med kärleken som bete



Vad är vänskap ? och vart finns den ?
Har jag den ? stöttar den mig ?
Är det okej för mig att säga ifrån ? 
Är det okej att jag undra ?


-
Vem finns där när det enda man ber om är en axel att gråta mot ?

Kommentarer
Postat av: Kitte

Aww <3 massa kärlek till dig <3

2011-02-07 @ 20:45:17
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jobbigt när man känner att sina vänner inte ställer upp! Förstår din känsla faktiskt .. Hoppas allt ordnar sig bruden :-)

2011-02-08 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0