Kvinnogöra?

Idag vakna jag vid tio, mega skönt. Ledig dag alltså! Fick ett mega konstigt sms av Johanna imorse..

"Jag gillar INTE stressen som uppstår när man känner att man måste på toa 2min före man ska gå hemifrån!"

Intressant Johanna, och väldigt random ;) Haha Sen så när jag väl gick upp, slog jag ihop frukosten och lunchen och lagade Karrekotlett, hemmagjord potatismos, ärter och bernaisessås. :) Så sjukt gott, sen har jag städat hela hela dagen.. Diskat, tvättat, plockat undan, torkat av m.m. Och har fortfarande överdrivit med energi :s Men det kommer nog Taekwondon fixa bort ikväll, väntar på Ida ska dyka upp :) Så ska vi hitta på lite bus innan vi ska till träningen ;) Sen ser vi vart kvällen slutar, vem vet??? ;) hahaha!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det känns lite lagom glamoröst att du lägger upp mina sms i din blogg.

Med andra ord, jag måste börja tänka på vad jag skickar för flummit till dig xD

2011-02-14 @ 14:49:56
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0