Lite bakis..

Igår blev inte kvällen som planerad, den blev ännu bättre. :) Folk var inte sugna på dra ut, Louise skulle på fest i Rydebäck.. Så jag tänkte, varför inte? Aldrig varit där ;) Träffade på Coffe av alla, mega roligt att se honom. Lilla beeebis ju! Träffa andra man kände med, de andra lärde man känna :) Tackar för en super kväll till Rydebäcks folket!! Måste även säga STORT tack till Maria (newjersey.blogg.se) och Kenny för de var natt-taxi åt mig :D Mycket uppskattat ♥ Tyvärr glömde jag kameran hemma, mobilen tog inte bra bilder heller denna kväll. Men en fick jag till lite sisådär!!



Som sagt, inte världens bästa haha ;D NEJ jag har inte dubbelhacka i verkligheten << När jag kom hem så somna jag typ direkt haha, fick höra att jag klickat Alex i sömnen xD "Oops" hahaha idag vakna jag och mådde inte fullt så bra.. :P Så det blev att jag gick till affären, köpte choklad och annat smått och gott för att tycka lite synd om mig själv ;) Väntar på Joao ska vakna, tvinga honom att spela lite xbox med mig ^_^ ♥


Min fina syster Elle fyller år idag, hon blir 25! Man börjar tänka på nu att vi alla börjar bli äldre alltså.. Att jag redan ska fylla 21 liksom, fyy haha var inte jag precis tonåring? :P Ett stort grattis till Elle, hoppas du får en underbar dag!! :D

Nu ska jag öppna min chipspåse och sätta på xboxet :)

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi börjar bli gamla Babbi :O

Men å andra sidan blir vi bara snyggare och snyggare för varje dag som går eftersom skönhet kommer ju äldra man blir ^^ (okej fram tills vi är 50 sen går det helt utför även där..) <3

2011-02-20 @ 11:54:44
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Sara

haha, så gammal e du inte lilla gumman !! :) heheh

2011-02-21 @ 10:41:35
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0