Lyckokakor!

Kom hem efter en riktigt rolig kväll på jobb, jag och Eva sjöng och dansa för våra patienter ;) Har så sjukt kul med henne, det gick både undan och vi hade kul! Sen när jag kom hem, så såg jag att mamma stod utanför med bilen. Jag fråga henne vad hon höll på med!?! :S Jo, då förklara hon att Robban var här nere från Stockholm och att VI ska åka äta. Så det var bara att hoppa in i bilen och hänga på :P Vi åt Kina mat, muuuums! Skulle egentligen träffat Alex en runda, men blev inte av pga att vi stack ut och åt. Ska snart lägga mig, jobb imorgon bitti :) Fick med mig lyckokakor från Restaurangen, den bästa var: "Nothing in life is more important than your Family" =') Mycket sant!! En annan var också bra...



"Hope your day is sunshine and flowers with happy thoughts to fill the house"
Låt oss hoppas att morgondagen blir så!

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Precis, det gäller att alltid komma ihåg det !

2011-02-22 @ 22:50:26
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0