Manah Manah!

Hade det jätte trevlig på Pistachia med Marcus & Alex, skratta så mycket att jag fick ont i magen. Härlig känsla är det, då vet man att man är glad på riktigt :) För en gång skull köpte faktiskt Alex fika med *klappar händerna* Mega braa! Han tyckte det var mega gott :D Marcus köpte någon konstig avocado sak, vilket han INTE tyckte var gott haha så försökte han ge det till mig :P "Vill du ha? Det var inte gott" Tack Maccan, ;) Knasboll, ditt straff ->


Du som bara älskar att komma på bild! Ni skulle sett vårt bord, värsta krängar bordet! Alla köpte typ vars tre saker :P Sen var där en kille.. Alltså han hade manboobs!! o.o riktigt creepy haha, så gick han rundor sånt stolt. Man bara ehh det är inte okej :P Sen satt Alex och berätta värsta störda skämten hans gamla kollega berättat.. FYY FAN XD Vi ville inte höra mer sen :P Fyy på dig Alex! Sen stängde de redan vid åtta :( Så vi stod ute och snacka lite sen stack vi hem, Marcus körde mig hem ♥ Tack :)


Nu är äntligen klockan tio, ska faktiskt lägga mig tidigt idag. Är så sjukt trött :P Varit en lång och händelserik helg, med för lite sömn! Så ska bli skönt att sova tidigt :) Kroppen behöver det haha ;)

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0