Myys!

Imorse vaknade man en timme innan klockan skulle ringa, mega jobbigt för jag kunde verkligen inte somna om. Var pigg ända fram till 5min innan den skulle ringa :( Sen drog man till jobb! Efter jobb så drog man till Kitte, snacka lite skit med henne, planera lite om vår "Girls Night" på lördag, lekte med Nicole och myste massa med katterna, speciellt Bacardi!


Sen körde Pelle mig hem, blev mega sugen på att se film. Så hitta en jag inte sett än "Old Dogs" Handlar om två kollegor som får två tvillingar på halsen, även disney film. Måste man ju bara se då! Så var precis i affären med lillebror och köpte popcorn och nacho chips :) Mys mys ska man ha :D


Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0