Nom nom...

Idag vakna jag av att Goomba skrev på Gchatten, hörde telefonen ringa men jag orkade inte gå upp. Visste ändå att det var en sån irriterande försäljare.. ORKA, hade vi velat ha er hade vi ringt ER!! Sen så snacka man med Alex och bestämde han skulle komma in till stan lite senare, och samtidigt ser jag på min facebook att Hiam är inne i stan. Så självklart fick man ta en fika med henne, fan länge sen bruden!! Snacka med Goomba mega länge på telefon när jag egentligen skulle gjort mig i ordning.. Oops haha Sen ringde syrran och behövde komma upp en runda innan jag skulle dra, fick träffa Nicole då med! De var snälla och körde bort mig till Pistachia där Hiam och hennes kille var. :)


Man kom in där, satt och snacka lite skit. Hiam störde sig riktigt mycket på ett par fjortisar som satt två bord ifrån oss. Var så kul, alltså den bruden är så jävla random XD Så kom Alex och joina oss :) vi satt och snacka lite om min födelsedag och att Hiam även måste komma ner hit någon helg så vi drar ut och festar ihop! (hon bor i falkenberg) Tycker det är dags! ;) Vi kom på vi inte har en bild på oss två, så blev ingen bra. Så vi gjorde en vi dumma oss på plus vi var inte beredda att Alex skulle fota! xD


Sedan skulle de över till Danmark, så vi drog till Goomba en sväng! Satt och snacka på hans balkong, guuud saknat hans humor alltså !! Han råka hålla med mig en gång!!

Alex: Kan du bara akta lite?
Jag: Visst.. *aktar mig*
Alex: Du är så liten så jag kommer lätt förbi dig.
Jag: Men varför bad du mig akta mig då!?
Goomba: Jag håller med Babbi där!

Sen kom lilla Goomba på att han faktiskt höll med mig!! Hahaha det händer fan aldrig ;) BUSTED!! Näe men vi snacka lite till sen så körde Alex mig hem och så drog han på ärenden! :) När jag kom hem hörde jag att lillebror var här, jag gick in till honom och sjöng högt "Lillebroooor bababaaa, bli aldrig som JAAG när du blir stoooor" Sen insåg jag att han satt och prata med 2 stycken på mic, ojsan, de fick också höra min fina stämma ;)

Ikväll ska man först fira syrran, hon blir 25 på söndag ;) Du börjar bli gammal!! Sen blir det Taekwondo, Louise ska testa på det för första gången och se om det är något för henne. Tror jag att det är, det är så sjukt roligt och bra för en. Man mår alltid jätte bra efter en träning :) Sen blir det nog att jag drar ut en sväng, Benne sa han skulle ut på Bara Rock, blir nog jag drar till honom. :D

Nu ska jag ta och laga något!

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0