Ny klocka!!

Som sagt var jag på Väla med Malin, har redan bestämt mig för varje gång jag känner för att shoppa ska Malin med. Jag hitta precis de jag letade efter och sjukt fina och REA. Absolut det bästa! Jag köpte en ny fin klocka (Ville ha en svart som är lite mer som ett armband då jag är svartklädd/silversmycken) sen en ny fin väska (Då min gamla börjar bli sliten och den är liten), Nya öronhängen (Då jag tappat bort en massa!!), Body Butter med lukt Dream Unlimited (Kände för det) och en tunica (För den var billig). Är så sjukt nöjd med mina köp! Tack Malin!! ♥


Efter Väla körde vi och hämtade hennes bror som fått punka på sin cykel, Stackare! Sen körde vi en snabb runda hem till henne och sedan körde hon mig hem. ♥ Det blev snabbt upp om, byta om lite bl.a. hämta datorn och stack sedan på SD möte. Hade det trevligt där och efter det började jag promenera hemåt. Vet inte vad som händer, men blir nog en film och sedan sängen. Imorgon blir det möte vid lunch, fyy men måste man så måste man, sedan blir det frisören! ;)

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0