Piiistachiaaa !!

Imorse var jag jätte trött, ville verkligen fortsätta sova. Men skulle minsann till jobb, men hade det mega roligt där så det var helt klart värt det. :) Efter jobb fixa jag mig lite och sedan stack jag till Pistachia med Nidde knasboll!!



Vi bara satt, fikade och snackade trams mega länge. Haha vi kom på värsta idén vad man borde göra på en bio, tänker dock inte säga det ifall vi bestämmer oss för att göra det. Mwahaha så utslängd man hade blivit. :P Vi beställde super goda saker på pistachia!

Min :D  
Niddes!

Sen drog vi ut i regnet, mega kallt vill jag säga. Det regna och var riktigt ruggigt väder! :/ Sen kom Louise och prata massa med oss :D Vi började prata om skräkfilmer, The Unborn är en riktigt bra film att se ;) Sen började vi prata en hel massa Lejonkungen, vi båda bestämde att vi lätt ska se den när vi båda kommit hem. Den håller på läggas över på minnet just nu! :D

Louise !!

Sen började vi röra oss hemmåt, det var mega kallt. När jag kom hem byta jag om direkt haha, Jeans är inte en bra idé att ha på sig när det regnar :P Fyy!! Nu gäller Lejonkungen på mitt schema!

Tjing Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumsigt det ser ut =)

2011-02-07 @ 07:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0