Plugga...

Vakna imorse av att min SYSTER skicka mega tidigt.. Tack syster ;) fan va jag älskade dig under den studen alltså!! Sen inte nog med det, Johanna bestämde sig för att joina och smsa med! Hon hade försovit sig, var tvungen att springa som en idiot till tåget och var sedan varm och halvdöd. Hon har kommit underfull med att hon måste börja träna, kanske joina mig på taekwondo? :D Sen såg jag min 7heaven, aww Kevin.. Så snygg ;) Sen drog jag ner på Espresso House och köpte Chai Latte och en Marchmallow Chunk Cookie.. :D Håller med Norén, Choklad är farligt ;)


Idag hade jag tänkt spendera dagen till att plugga till körkortet. Ja, mina kära vänner. Jag försöker ännu en gång ;) Speciellt därför jag köpt kaffe för jag alltid blir så trött för det är så TRÅKIGT!! Men det går helt ärligt bättre och bättre.. Alex har sagt han kan visa mig lite om bilen :) Han är visst världsmästare på det ;) haha! Ikväll skulle jag egentligen passat Nicole medans Kitte och Pelle skulle på Bio men kanske inte blir för Kitte mår dåligt. Stackars liten ♥


Blir nog att träffa Louise en runda sen med :)

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0