Politik Kväll..

Vaknade imorse, hade en så sjukt dröm alltså.. Alex tyckte och den var väldigt konstig alltså haha! Pratade ett par timmar med honom i telefon, alltid mycket att prata om! Sen så kom Alf hem, fick ställa mig och laga mat, BROSKBEN! mums alltså! Sen blev det att ta sig an alla papper jag ska ha läst innan nämndemötet ikväll, fyy säkert hundra sidor att läsa alltså.. Dubbelsidigt med!! Men jag håller på! :D


Alex är en ängel och kör mig till mötet, för han som skulle hämtat mig har tappat backdäcket.. D'oh! Så sjukt snällt av honom, han ställer verkligen alltid upp ♥ Satt på facebook och kollade lite, så såg jag att Kim hade gjort det här som alla gör "Tryck gilla så skriver jag Hej, du är.. på din logg blah blah" Så var bara tvungen liksom, blev så sjukt glad när jag såg vad han skrivit!!

"oj vart ska jag börja. inte ens awesome skulle säga alla saker du är :P du är verkligen bäst!"

Så fint ♥ Fick mig verkligen att le :D Kimeling är så sjukt underbar! ♥ Näe nu får jag väl återvända till mina papper, ska ha med min söta rosa data idag på mötet, är så jobbigt att hålla reda på alla papper man sitter och skriver! ;) och den är ju så liten och söt!! Imorgon står jag mellan att gå på konsert i malmö eller ha filmkvällsmys med flumiga Benne :) Faktiskt svårt val!! Får se hur det blir ;)

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej sötis det var trevligt träffa dig igen din tom puss

2011-03-09 @ 00:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0