*puuh!*

Hade det riktigt kul med Carro, fast det kändes som vi sprang igenom hela stan för att hitta ett ställe att käka på! :) Tillslut fann vi något som lockade.. Fläsk Noisetter, potatis klyftor, vinsås och bernaisessås! :) Det var rätt gott alltså!
Duktiga och tog sallad

Sedan hade de vitlöksbröd, Mmm..
Så här god såg maten ut, dock tyckte vi det smaka lite bränt (köttet)

Sen sprang vi rundor på stan och skulle fixa löshår åt henne, haha skit vad såna pytte pytte små klämmor kan kosta alltså!! Sen så drog vi till den där hårdrocks affären som har så cp fina kläder och skor!! Stod och valde ut vilka man ska lägga nästa lön på ;) Haha! Sen så drog vi och satte oss på busshållplatsen och vänta på en tillräkligt tom buss som hon skulle ta till jobbet!


Sen så stack jag och handla mat med mor min, sprang vi omkring där och hitta massa gottigottigt! :D Dock skulle hon tvunget handla på OJ! så fick gå mega långt med kassarna för hon tvunget inte hade bilen med sig!! Sen efter det drog jag och Ida på Taekwondo träning :) Kämpade på som vanligt! Fast hon råka träffa väldigt fel och hårt rakt in i magen, aj :P men vi fortsatte ändå! Som Mästare Pelle sa "Även ifall det är svårt ska man aldrig sluta kämpa!" Mycket klokt! :D

Ida :D


Jag (A)

Så nu är jag hemma, hänt mycket idag tycker jag! Tänkte först kolla upp vad jag skulle laga och äta, men vem pallar göra det vid denna tiden plus efter träning!? Inte jag! :D Så det blev rostade mackor med vitlökssmör på och för att nytta till det la jag till lite röda vinbär ;)


Snart ska jag lägga mig, jobba imorgon :)
Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jasså du tränar taekwondo? Då ska man kanske inte bråka med dig ;-) ahaha

2011-02-10 @ 09:53:41
Postat av: Alexander

Haha xDD Ida har kul och babbi ser jätte seriös ut x)

2011-02-18 @ 02:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0