Så mysigt!

Igår var jag hos Benne, hade riktigt mysigt! Sjuk men underbar familj stötte man på. Hans mamma bjöd på vin ;) Meega bra! Såg Gullivers Resor, riktigt rolig film alltså! Hans brödrar joina oss, haha sån liten lillebror, han mobba sig själv alltså :P stackare! Sen såg vi Due date och The Grudge! Helt plötsligt var klockan halv 3 :) Blev dags sen att dra hem, Alex hade håla så han ställde upp i att hämta mig och köra mig hem. Han är allt för snäll alltså, en sån vän är guldvärd ♥


Vakna upp till Nicole, hennes leende gjorde att det inte var så farligt att vakna tidigt även ifall man kommit hem sent. :)Så var det att gå upp för hon hade tråkigt och ville ha massa uppmärksamhet! Sen åt jag frukost med familjen och sen blev det stan med Nicole och käre Mor ♥ Var tvungen att leta klänning och sen köpa ett par svarta jeans. Hitta jeans men inte klänning, får bli väla i veckan istället! :) Ikväll blir det utgång! ^_^ Treeevligt, man får festa till det ibland ju ;) tihi


Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0