Tae! Kwon! Do!!

Alex kom, hörde av sig strax efter att jag hade bloggat! Han kom utanför, visa sin nya bil! Mega awesome bil ju :D Så satt vi i värmen och snacka, tillslut starta han motorn och bestämde sig för att vi skulle köra rundor. Det gjorde vi verkligen! Skrek Muu och AHH till folk när vi körde förbi och körde vår "Legendary Dance" i bilen ;D


Sen var det slut på det roliga och utbyta det mot något annat roligt. Taekwondo!! Idag hade vi en gäst, Killen som träna Mästare Pelle!! Han fick hålla vårt pass idag, alltså vi hade så kul. Han ropa på oss som "Tjejer" och "Väggmänniskor" Haha, sen tvinga han oss slåss i mitten bara för vi inte skulle få vara nära vår kära vägg! ;) Hade riktigt riktigt roligt, (Inget illa menat Pelle, det är alltid kul att träna ♥) Fick prova på lite annorlunda träning.. Som att sätta oss på varandra! xD Haha slut i kroppen är man allt!! :D Så det ska va!


Efter träningen mådde jag så sjukt bra, har ärligt talat inte mått så här bra på länge.. Det känns riktigt skönt :) Hela dagen har varit harmonisk och fylld med skratt.. Börjar bli lite rädd då lyckokakan önska mig detta !! Hoppas det håller i sig, känns som man vill gå lägga sig tidigt för att försäkra att dagen varit bra fullt ut! ^_^ Tack ni som bidragit till denna dag! :D Sen har jag och Alex planerat något.. Fast det säger jag inte än vad, det får ni reda på längre fram ;) tihi!!

"Dyyschken and the Karatekid is up to something!"

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Dyyyschken

Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee :D

2011-02-23 @ 22:29:45
URL: http://dyschken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0