Trött...

Gårdagen blev faktiskt väldigt trevlig :) Vi drack, skratta och hade mega kul ihop alla brudarna ;) Roligast var nog när Kitte hade värsta diskussionen med en kille i en sån typ korvkiosk (SOM INTE HADE KORV) mega konstigt, lönt att det står man säljer korv så har man inte det haha!! Sen blev vi lite chockade idag, vi tänkte inte på det igår för då var vi väl för lulliga. Men vi köpte två hamburgare och lite pommes frites, och det kosta 150:-!?!?! Hur gick det ihop!? xD Vi var först på Tapaz, Bartendern bjöd på första cidern, hmm.. ;) haha sen drog vi till Lila Helvetet och avslutade med Utposten :) Sen fick vi skjuts hem, MEGA TACK!!


Idag mår man inte fullt så bra haha, har myst hela morgonen med Rambo och Bacardi. Jag och Kitte bestämde att när jag skaffat lägenhet så ska jag ha de två på test och se om de funkar, funkar det så är de MINA ;) Det var dock roligt när Mici blev jätte sur för Bacardi och Rambo låg hos mig. Det ville ju hon, till slut jaga hon bort dem :P Så sov jag två timmar med henne! Nu är man hemma, ska dra igång en film snart och tycka synd om mig själv för att man är bakis haha ;)

"Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks"

Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sara

... För dig ska jag gör de tusen gånger om, jag har givit dig allt o har ingeting kvar, och för dig ska jag göra de tusen gånger om ... / Tack för igår :) - 150 kr ? javafan, de tänkte jag inte alls på, för de lilla ??? skadat !!!

2011-02-13 @ 14:50:17
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/
Postat av: Kitte

Skit dyrt !! jaja han kan ju åka hem och göra massa barn nu när han fått money ;D hahaha...



uch som jag mår !!

2011-02-13 @ 18:45:47
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0