vad är oddsen!

Igår efter mötet kom Alex och hämta mig, vi körde ut en runda till Glumslöv för Alex hade något att visa. Så sjukt fint det var! Sen körde vi in till stan igen för hans jobb behövde honom akut in för cirka en timme, undertiden så satt jag vid hans jobbedata! Sen så körde vi ut till Ekeby, hämta hans telefon och sedan in till stan igen. Sen kände vi båda at vi blev lita hungriga! Så Alex insisterade att han skulle bjuda på MC, efter många om och men gick jag med på det! Vi beställde och körde och ställde oss på vänte platsen. När vi fått vår mat och vi börjar rulla ut från parkeringen ser vi vem som är bredvid oss.. Mitt EX och hans nya, va fan är oddsen liksom? Och att jag inte såg dem tidigare! XD Vad är oddsen liskom? Inte sett honom på typ ett år :P Och fy fan.. hahaha som vi garva!


Sen körde vi ner till hamnen och käka vår mat, mums. Alex fick verkligen se att jag kan banimaj äta som en kille!! Hans kommentar "Shit vad chockad jag blev, ärligt talat.. Du bara attackera hamburgaren" HAHA mega kul ;) Detta är anledningen varför jag ALDRIG ska äta mc med en kille jag dejtar.. :P Sen satt vi och sjöng med Radion, speciellt till "Nothing else matter" Åååh så fin låt! Sen körde  han hem mig och jag slängde mig i sängen, skicka god natt till Benne innan självklart!


Vakna idag jätte sent, så sjukt ont i magen! Hoppas det går över väldigt snart!! Gjorde lunch till lilla Alf som är hemma, sen till mig själv med. Fast blev värsta frukost/lunch haha! Ikväll har jag bestämt mig för vad det blir, det blir INTE konserten. Väntar istället tills de kommer hit till Helsingborg, så det blir Filmmyskväll med Benne istället! :D Han var fortfarande sugen på att ha det, så ska höra av mig lite senare till honom när jag vet när jag kan komma. :) Innan det hinner jag träffa Nicole en runda för hon ska hit!!


Underbara Nicole, fattar du hur mycket jag älskar dig? Det räcker att få träffa dig så blir hela min dag gjord. Du är guldvärd, mer än så. Det finns inte ord för det! För dig skulle jag göra precis allt! Hade jag inte kunnat hjälpa dig så hade jag stått framför dig och tagit slagen. ♥ Jag längtar så mycket tills du börjar prata, för du pratar så mycket och jag är så nyfiken på vad du säger! Kommer alltid finnas här för dig, No matter what!


Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack moster <3

2011-02-25 @ 14:06:26
URL: http://nicoleeliasson.blogg.se/
Postat av: Tysken

Eller sjukt random !

Roligt hade vi :D du attakerar hamburgaren som en vampyr attakerar en människa för blod... x'D

2011-02-25 @ 15:04:00
URL: http://dyschken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0