Shoppa & Fika !!

Hade värsta sovmorgonen idag :) Riktigt skönt var det att sova tills man vakna och känna sig fullt utvilad. Kollade mobilen och såg jag fått sms från Alex, han ville jag skulle höra av mig när jag vaknat. Självklart gjorde jag det direkt, så jag gjorde jag i ordning, såg 7heaven (Kevin är så snygg!!) och sedan kom han. Vi gick till Hemma Kväll, köpte godis kulor och drog förbi mitt jobb. Han hade hunden med sig, mega mysig hund! Han väntade utanför, så gick jag in och lämna godiset till min patient som jag lovat!



Sen prata vi om en massa saker, blev mycket vi fick reda på när vi la ihop våra "infon" (Att folk kan vara så jävla patetiska och inkompetenta, att du kan leva med dig själv! Spottar på dig, helt seriöst din parasit!!) Anyway! Efter det hörde Louise av sig, i och med att Ida skadat foten kunde vi inte träna idag, så drog vi till väla. Jag, Louise och Alex. :) Åt mega god Tacos där, sedan shoppa vi! Alex tyckte faktiskt det var roligt att shoppa med två brudar ;)



Jag köpte två linnen och lite smink, Louise köpte en skinnjacka! :) Sen sprang vi rundor och titta lite! Riktigt trevligt hade vi det :D Sen så drog vi och lämna hunden och drog ner till Pistachia, för Alex skulle inte börja föränn om två timmar så vi fick ta död på en timme innan han var tvungen att köra oss och fixa innan jobb. Vi tog någon sorts Nötchocklad bakelse, sen tog hon nypressad apelsin juice och jag tog en sjukt god drink som var Jordgubb, banan och mjölk! MUMS!!



Nu sitter jag och Louise med min godis skål, och tittar på Prinsessan och Grodan! :D Älskar verkligen den filmen och Louise hade inte sett den!! Fyyyyy!!

Blir Filmmys resten av kvällen :)

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Gillas ;)

2011-02-16 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0