Länge sen..

Jaa, ärligt talat har jag inte suttit mycket på datorn.. så det blir en snabbgenomgång om vad som hänt..
-
Min syster Maria har gift sig och är nu Fru Kardell, det var ett myket fint bröllop men blev förbjöden att lägga ut bilder då de vill gå igenom dem. Så väntar på att de ska lägga upp bilder på facebook så kanske man kan slänga up en här så ni kan få se. :) Efterfesten blev lång, i början var den rätt lugn. Sen drogs Lady Gaga igång och det gjorde dansen med! Blev tillfrågad att hänga med ner till stan för att festa vidare, men mina fötter stoppa mig.. Ångrar det lite, kanske hade blivit kul?? Men man ska ju avsluta kvällen när den är som roligast ;)
-
Jag har skaffat en ny mobil, jag härmade min kära syster Kitte oc skaffade mig en Sony Ericsson Xperia Arc. Älskar den redan! Den är riktigt bra, så till er som tänker skaffa en Iphone. GLÖM DET! Denna är extremt mycket bättre! :D
-
Min syster har blivit hundägare, en liten Rottweiler/amstaff som heter Gibson. Riktigt söt liten krabbat! Var ute där idag och hälsade på, lekte med Nicole med. Sen när de kom hem åkte jag och Kitte till väla för att inhandla lite Sommarkläder! "Sluuut på kontot!!" Eller inte ;)
-
Nu blir det BigBrother, Katerina åkte ju ut.. Så nu hejar jag på Simon! :D
-
Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0