Lite om miiig ;)

I ÅR HAR DU: 

Lärt känna en ny vän: Njaa, har ju lärt känna ett hög som man kan börja säga vänner till, så inte bara en ;)
Fått ditt hjärta krossat: Njaoo, beror på hur man ser på det..
Träffat någon som förändrat ditt liv: Alla man träffar förändrar ditt liv på något sätt ;)
Fått reda på att någon har pratat om dig: Oooja, de har man minsann. Ibland undrar man ifall folk verkligen är ens vän lr inte.. ;)
Kysst en kompis: Haha på fyllan?

 

BLANDAT: 

Vill du ändra ditt namn: Näee, är rätt van nu :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Bowla med mina närmsta vänner typ :)
Vilken tid vaknade du idag: 11 typ av ett sms -.-
Vad gjorde du igår runt midnatt: Såg på filmen Hachiko, a dog's story.. :P

Någonting som du längtar till: Flytta och till när Joost & Koen kommer :)
Senaste gången du träffade din pappa: Snart 5 år sen, innan han dog..
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Näe, hänt är hänt och det har hänt av en anledning. :)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp.. haha vilken fråga.. :P
Vad gör dig irriterad just nu: Folk som ljuger och min jääääävla mobil ;)
Långt eller kort: Långt
Vad gillar du gällande dig själv: Jag är alltid mig själv och står för vad jag tyyycker. Och är oftast glaad ;)

Operation: Näe jag var liten operera jag bort mina mandlar
Piercing: Öronen, IKKE någon annanstans
Tatuering: Vill ha, inte skaffat än.
Bästa vän: Marcus o Heidi
Sport: HIF
Husdjur: Snart när jag fått lägenhet får jag min älskade lilla Puma (katt)
Vaccination du minns: Stellkrampssprutan, rödahund, TBC, Gardasil.. sen minns jag nt haha
Förälskelse: Hmm, mycket få? :P
Alkohol du drack som yngre: Öl var nog populärt haha

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? 

Läppar eller ögon
: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: Alltid bra med romantik men jag älskar även spontana grejer
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar om de är välgjorda och heta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0