Sommar..

Så sjukt skönt med fint väder! Jätte mycket jobb just nu, fast jag var sjukskriven i nästan en vecka.. Fick halskatarr, visste inte ens att det fanns något som hette det men man lär ju sig något nytt varje dag! :) Nu är jag tillbaka på jobb, jobbade med Eva idag och vi hade såååå kul alltså! :D

Även ifall man jobbar mycket gör jag allt för att hinna med att träffa mina vänner :) Speciellt Lotti har jag umgåtts med mycket på sistone! Vi har riktigt roligt ihop, inget skit snack utan vi har bara det trevligt ärligt talat. Vin och karaoke ligger nog på vår top lista ihop! :) Sedan har det blivit Hampan/Docken ett par gånger. Alltid mysigt att sitta ute och ta en cider när det är varmt!

Nicole fyller 1år på lördag, underbara Lise byta tur med mig på jobb så jag kan fira min älskade systerdotter. Lise är verkligen guldvärd som ställer upp för mig! :) Nicoles present är perfekt! Men jag kan inte skriva här vad det är då hennes mamma snokar ;) haha Får bli efter lördag om den hunnit komma "hoppas hoppas!"

Näe nu ska jag ut och träffa Louise ♥

Tjing Tjing!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0