Bio!!

Idag vakna jag relativt tidigt faktiskt för att vara ledig, gick upp och fick en snackande och uttråkad lillebror efter mig. Sen så såg jag en film, självklart.., sen ringde telefonen mitt i allt, det var killen som skulle komma och kolla på Toaletten. Jag tänkte inte mer på det så jag sa han kunde komma hit självklart för jag var ändå hemma. Så plinga det på dörren och jag öppnar klädd i mysbyxor och allt och där står en ung söt kille. Snacka om att tappa hackan haha! Vi stod och snacka tills han insåg han kanske borde återgå till sitt arbete och att jag skulle höra av mig om något gick fel. Haha kanske man ska slå sönder toan nu då?? ;);)


Sen dök Louise upp för vi skulle fixa ett litet ärende, tur som fan att vi "fixa" det dvs ;) Sen börja vi tänka, det hade varit så roligt att gå på bio! Det var ju ett bra tag sen, stor skillnad att gå på bio och att se film hemma i soffan. ;) Så blir nog att vi ser "Hans Låtsas Fru" Ida kanske hänger på, hon skulle först kolla upp om hon var tillgänglig. :D Får se om filmen är så roligt och bra som den verkar vara! ♥

Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0