Blää på er !!

Igår hade jag Nicole här, hon sov här från lördagen. Vi hade det riktigt mysigt ihop, så titta vi på Lady & Lufsen. Hon verkade tycka Gamle Trofast var jätte rolig, för hon börja skratta när han dök upp första gången. Det var rätt för jävla gulligt :P Men sen blev hon jätte trött och ville sova, så det blev att vi titta klart på filmen på söndag morgon istället. När hennes mamma hade kommit ♥


Idag kom en kille och skulle titta på ventilationerna :) Självklart hade jag oturen att det var en ung och relativt snygg haha, där stod jag i mjukisbyxor ;) men men, sånt är livet! Sen mådde jag riktigt dåligt under dagen så blev ingen Taekwondo, vill inte gå in mer på den delen haha ni som är nära mig vet :) Inget att oroa sig för ♥ Nu sitter jag och kollar bussar, ska ju på möte imorgon och vet inte riktigt vart stället ligger. Blir väl upp med gpsen på mobilen när jag hoppat av bussen ;) haha!



Hoppas ni alla haft en bättre dag!
Tack louise för du vet vad

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

6an stannar precis utanför :) 5 en liten bit bort.. om det är samma som när jag jobba där :)

2011-03-22 @ 14:56:15
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0