Dragon Age II

Vakna imorse av att syrran Maria väckte mig.. KLÄNNINGEN ÄR INNE! BESTÄLL NU!! Så jag bokstavligen attackera datorn och snabbt som attans beställde klänningen. Men nu har jag beslutsångest, ska se hur denna och den jag beställt innan sitter. Den finaste kommer jag ha på Marias bröllop! :) Därför får ni inte se denna heller ;)



Sen efter det så såg jag att klockan inte var mycket och att jag hade 5timmar tills jag skulle börja jobba. Så tänkte jag, ja då hinner jag ju inom GAME till Alex och hämta upp spelet Dragon Age II. :) Så sprang dit, drog med mig lillebror och självklart stod han där i kassan haha! Så snällt att lägga undan det till mig ♥ Sen drog jag hem och var bara tvungen att testa liiite liiite! Vilket jag gjorde sen fixa jag mig inför jobb. :)


Efter jobb skulle man traska hem, jävla regnstorm det blev alltså! Var dyngsur när jag kom hem, så det var snabbt att hoppa i mysbyxorna sen sätta sig i soffan och snacka lite med mina älskade underbara föräldrar ♥ Ni är alltså det bästa som finns, fy fan vad jag älskar er :D Sen nu ska jag lägga mig i sängen med en varm kopp choklad och spela lite Dragon Age innan jag nannar ;)

Hoppas ni inte blev för våta idag!!

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Skicka bild på klänningarna till mig...



Haha du coh dina J*VLA spel ;)

2011-03-11 @ 13:50:21
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0