Helgen..

I fredags skulle jag egentligen dragit ut, men det blev att vi hade så sjukt trevligt på "förfesten" hos Marcus så vi blev fast där. Fick höra att jag passar så bra som brunett, blir så glad av att få höra sånt :) Sen drog vi också över till Jiri, som bor i trappen bredvid. Där blev det massa Tequila!! Vi fota en massa massa, kommer lägga upp bilderna på facebook ;) Alex och Johan stack ut med Javi för de ville ut, vi andra satt som sagt kvar! Drog hem framåt två då jag skulle jobba kväll nästa dag :) Tack för kvällen!!


Vaknade framåt tio på lördagen, var faktiskt pigg och mådde mega bra. :) Fixa lite mat, satte på filmen "The tale of Despereaux" sedan fixa jag mig för jobb och drog ditt. Haha min kollega sa en rolig sak till mig "Du, jag vet vad du borde göra.. Du borde dejta någon från Kosovo för de är bra killar de!" Som jag skratta :P Kvällen var sjukt lugn, så lugn det nästan var tråkigt haha. Men skönt när det är så ibland ju :) Sen kom man hem och fick lägga sig typ direkt för man började 6.45 dagen därpå! Fast käka lite choklad ur den mega stora choklad asken först!!


Söndag.. Sov sjukt dåligt under natten av någon konstig anledning. Jag kunde helt enkelt inte somna :s så var helt trött och osocial i morse. Men humöret gick igång direkt när jag kommit till jobb. :) Det gick jätte bra idag, väldigt effektivt! Framåt slutet av dagen var vi alla dock super trötta och längta hem.. Ville sova, trodde jag skulle få ströta på Nicole här hemma efter jobb, men Pelle hade hämtat henne 15min innan jag kom!!! Vilken otur :( Nu får vi se vad som händer, om jag orkar mig ut lr helt enkelt slänger mig i sängen med massa film. :)

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!!

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

SKOJIGT!!

2011-03-07 @ 10:00:12
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0