HemmaMys ♥

Igår var jag faktiskt bara hemma. Efter jobb sprang jag och hämta Klänning nr1 sen hem och käka och börja se film. Var faktiskt inte sugen alls att dra ut för jag kände hur kroppen var sån tugn och bara ville ta det lugnt. Helt själv, med. Ta hand om sig själv och inte tänka på någonting :) Så det blev Vin, film och xbox!! Hade det riktigt mysigt faktiskt och såg mega bra filmer så som "How to train a dragon" och "Tangled". Sen spela jag lite Dragon Age II men inte mycket då det inte går att spara, så kändes lite som repris så jag redan spelat igenom börjar ett par ggr :P Hoppas de fixar det snart!!


Idag ska man ut till lokalen och fixa lite sen får man träffa Nicole ;) Har planerat till min födelsedag, blir inget lokalfest då jag inte fått tag på någon. Sen hur speciellt är det att fylla 21? Inte direkt. Så det blir middag med de allra närmsta istället :) Tror det blir mycket mer givande :D De jag pratat med hittills är på så det kommer bli Purrrrfekt ;)

Näe nu ska jag ta av handuken från huvudet ;)

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0