HIF !!

Herregud vad dålig jag har varit på att blogga, ni förstår.. Jobbet tog upp väldigt mycket tid och när jag kom hem var det antingen sängen eller ut och träffa polare. Sedan hade det inte varit så roliga inlägg, jag har liksom enbart jobbat i veckan typ haha ;) Igår fyllde min lilla stjärna år! Carro ;D hon blev 21, börjar känna nu att snart blir jag det med. Så hon hade Födelsedags / Avskedsfest igår, pga hon även åker till USA nu ett bra tag. Men hon kommer till sommaren, vi ska ha kul igen. Grilla på Gröning? Helt klart, det är ett måste!!


Det var jätte trevligt faktiskt, fast roligast på festen var nog när Sari gjorde något konstigt grishostljud hela tiden. Jag, Lotti och Amanda kunde inte hålla oss från skratt. Fick ont i magen, fyy vad kul det var. Sen träffa man massa personer man inte sett på länge, prata ut lite med visa som trodde jag var arg på dem. Haha knastiga ni är ♥ Sen träffa man barndomsvänner, det var riktigt kul! :D Sen kom jag och Lotti på.. Vi har så sjukt kul ihop när vi festar, varför har bara gjort det några FÅ gånger?? Man kan räkna ggrna på en hand :s ändring på det! ;)


Fler bilder finns på face, Sari blev värsta Paparazzin på mig och fota mig jätte mycket haha! :P Vi drog ut på Dickens sen, där min vakt jobba! :D han fick rädda mig från stalkern IGEN, puuuuh! Tur han finns där när man behöver det :D Idag har jag varit på kurs hela dagen! Sen nu kom jag hem och satte på tvn direkt, HIF spelar ju!! HEJA HIF, Skånes stolthet!!! :D Hoppas på vinst! Står dock 1-1 just nu :( men de ska ändras!! Sen kommer Kitte en sväng, prata lite med henne sen kanske kanske Nicole ska vara med mig idag ♥ Nu ska jag bli fotbollsnörd och sätta mig i soffan framför tvn!

Tjing Tjing!!



Ååååh Helsingborg, Du betyder allt för mig!
Aldrig ska du vara ensam, Sundets Pärla följer dig!
Hey Hey Hey!! ♥



Kommentarer
Postat av: sara

.. & vinst blev det !! Supercup mästare !!!! :)

2011-03-21 @ 22:11:08
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0