Hiyaa!

Vakna imorse, smög omkring då jag trodde styvfarsan sov. Var tystare än en mus alltså, sen när det gått en timme tyckte jag det var riktigt konstigt att han inte gått upp än. Går in för att titta till honom och då insåg jag att jag var ensam hemma!! Så det var på med musik och dansa hej vilt som man gör när man är ensam och ingen tittar på! Sen såg jag 7heaven (såklart) och börja efter de fixa mig. Jag såg en film i väntan på att Louise skulle sluta så jag kunde leka med henne :) Vi shoppa lite och jag RÅKA köpa en så sjukt fin tröja, sitter mycket finare på än den såg ut!! Den var ju faktiskt på 50% REA <.<


Älskar de små hålen för tummarna! Sen fika vi på Pistachia och Alex kom och Joina oss. Sen körde vi en runda omkring på stan och tillsist var det dags för mig att dra till träningen med Ida. Louise och Alex satt och titta på, Alex blev lite sugen att börja faktiskt! ;) Haha, det var mega kul idag! Förutom på slutet men skit i den delen!! Sen så hämtade Idas mamma oss, jag och Louise stack hem till mig. Där vi drack Vanilla Latte och rostade mackor ♥ Mums! Blir lite tv spelning innan hon ska hem och sen sängen för min del om jag inte drar igång en film dvs! ;)


Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0