Jobb / Fika Helg

Har tagit det lugnt denna helgen. Fredagen drack jag vin och satt med mitt älskade XBOX! Den gör exakt det man vill och sviker aldrig en ;) Sen lördagen vakna man ju tidigt för man skulle ut till lokalen och städa undan lite. Hitta så mycket saker man trott man förlorat i flytten. Så som Magic Sand! Så kul man haft med det i sina år Hahaha! Fick det av min älskade far, blev glad speciellt för det. Är ett sorts minne framför allt :) ♥ Sen var jag ute och gick med älskade Nicole, hon är ju så sjukt söt, den lilla sockerbiten!
Sen var det bara hem, fika med Johanna, träffa Louise och hennes två polare och sen hem och lägga sig. Upp tidigt som sagt och det blev söndag. Upp till jobb och tog sig igenom dagen. Var inte trött i kroppen utan i huvudet, jaa som det kan bli haha :) Sen kom man hem till en glad Maria och Kenny. De skulle äta här och Maten var redan på bordet redo att ta emot mig. Kan det bli bättre?? Jajamensan! För sen blev det fika med Johanna, Oscar, Ida och Moa! ♥ Såg ut som värsta krängar bordet. Det var precis att allt fick plats på bordet! :P


Nu ska man fortsätta titta på serien man ska ta sig igenom, Heroes!!

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0