Joost kommer hit ♥

Tisdag och Onsdag spendera jag heldagar med Kitte och Nicole, Sara hoppa in på Onsdagen med oss. Vi har fixat lite med hårfärgning bl.a. Åååh, man ser att det snart är dags för lilla Nicole att börja krypa. :) Längtar så det visslar om det!! ♥♥ Idag skulle jag egentligen fixat med Katarina, men blev inte då jag hade lite problem i vägen som hindra mig ;) Haha, Saknar träningen ♥ Förhoppningsvis kan jag återvända nästa vecka :D Hoppas på det bästa!!


Många vänner har sagt till en "Kan vi inte träffas över en fika?" "Länge sen vi hördes av" och annat snack, men det roliga är att man enbart säger sånt när man råkar springa på varandra på stan. Men sen blir det aldrig av? Jag säger inte att jag varit jätte duktig på att höra av mig till folk, men tycker faktiskt inte bollen ligger endast hos mig. Jag försöker träffa mina vänner när jag inte jobbar, håller på med politiken eller har "problemet". Men många har man sagt till "Ja men ring mig när du är i stan så är jag hemma kan vi träffas" Sen hör man inte av dem! Och vissa har man märkt att enda anledningen till att man fortfarande har kontakt är för man själv tar tummen ur röven och ringer dem..



Pratade med Joost idag, han ska komma till Sverige i Sommar igen! Så sjukt kul att få träffa honom igen, saknar honom enormt! Denna gången ska han ta med sin tvilling bror Koen :D De kommer till Festivalen, tyckte de skulle komma då det händer något här! Denna gången ska Joost ta med sig bilen om planerna går som planerat, då kan man visa lite mer av Sverige denna gången.. Vet dock inte riktigt vad som hade varit intressant, Några förslag??

Dags för Big Brother, Ja jag har fastnat med.. HEJA GURKAN!!

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

HEJA KATERINA !!!



Liseberg, och roliga platser som bara finns i sverige.. hmm komemr ej på :P

2011-03-31 @ 19:15:08
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så roligt det måste vara att ha vänner från andra länder som kommer och hälsar på.



Pratar ni engelska då eller de kan svenska?



Sofiero väl fint om man gillar blommor och sånt. Fint speciellt på sommaren!

2011-03-31 @ 23:42:22
Postat av: Babbi

Vi pratar engelska med dem :) och tack så mycket, Joost vill dit och se slottet!

2011-04-05 @ 09:55:39
URL: http://mirinu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0