Makeover!

Vakna innan väckarklockan idag, fyy men gick upp för jag kände mig ändå pigg. Sedan visste jag att om jag somnar om kommer jag vara trött när klockan ringer! Så upp och fixa mig, småprata lite med Styvfarsan och sedan möte. Gick snabbare än planerat haha! Sen var det dags att skämma bort sig själv lite på "Salong Divino" Underbara människor, man blir glad att bara komma in där för harmonin är alltid på topp! Så klippte Patricia mig (Bästa frisören någonsin, just making a statement!) sedan gjorde Jennifer mina naglar. Är sjukt stolt över de båda makeoverna! Håret klippte jag topparna, klippte upp det och tunna ut det till det extrema! Sedan naglarna (Se bild)


Sen när jag kom hem hörde Louise av sig, hon var på väg ner till stan och ville träffas. Självklart gjorde vi det, Alex hörde även av sig och hade Johan med sig så vi alla träffades! Vi stötte på en fullegubbe vid namn Janne, stod och diskutera med honom om vilka namn man INTE ska kalla en kvinna. Rätt intressant tills han bestämde sig för att göra 1an offentligt, så stack vi. Så var vi alla hungriga så vi käka Thai Box, så sjukt gott! Och sen kom Alex med idén att vi skulle till väla, iväg med oss var det!!


Sen skulle Alex till jobb så jag och Louise stack hem till mig där vi drog igång en film, "Alla hans ex". Faktiskt en riktigt bra film, vi båda var lite chockade över den delen. Morsan gjorde hemma gjord Vanilla Latte, hon är så duktig på det alltså! Bättre än Espresso Houses! Efter det satt vi bara och snacka och tiden bara sprang iväg, sen åkte hon hem och jag sitter här och gäspar. Är lite små trött :) Blir nog sängen snart efter jag kollat mina mejl och facebook!!

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tack för denna dag ! :D <3

2011-03-02 @ 00:09:33
URL: http://dyschken.blogg.se/
Postat av: Max

aaw, tack :D

2011-03-02 @ 22:43:48
URL: http://littleashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0