*Stolt*

Igår kom Louise efter hon slutat, alltid trevlig för vi bestämmer typ aldrig. Utan vi kör på det spontana :) Så titta vi lite på film, fast vi snacka mest genom hela filmen haha. Satt och kommentera den och prata om annat självklart. Sen fixa vi med sommarjobb till henne och beställde jag klänningen jag hade tänkt ha på syrran Marias (http://newjersey.blogg.se/) bröllop! Tihi, fast tänker inte avslöja redan vad för klänning det är, det får ni ta och vänta med!! ^_^ Sen gjorde mamma Vanilla Latte, så sjukt gott!!
Blev jätte glad när posten kom idag, mitt skärp har kommit från Hollywood!! Så fint det är, riktigt lyckat köp om jag får vara ärlig! Liksom på internetet är oftast varorna inte likadana som de är på bilden i verkligheten. Och jag hade stor tur, det var ännu finare! Längtar tills jag får använda det! :) Vad tycker ni?? ;)

Umgicks även idag med Louise haha, och så såg jag Twilight. Längtar så till November då nästa del kommer, ååh jag vill jag vill!! Sen så var det träningsdags! Så roligt vi hade det idag! Och JAG vann min första match idag, jag är faktiskt riktigt stolt. Speciellt när killen var typ dubbla mig! :D Även ifall det var match på träning så var det fortfarande match, och jag vann. Blev dock chockad när Michele sa jag vunnit. Tihi *stolt!* Sen efter träningen stack jag, Louise och Ida till Subway och käka. Sen drog man hem :) Filmdags eller sängen? Svårt vall ;)


Hwang-Je Gänget!!

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0