The Notebook

Igår var vi som sagt på bio, den var faktiskt riktigt bra (Min låtsas fru). Fast där hände ju en sak, mitt i filmen försvinner ljudet! Och så hitta man ju ingen personal på typ 10minuter. Vi tyckte de skulle spola tillbaka men de verkade inte samtycka haha. Sen blev jag lite skrämd, när vi satt och vänta hörde man bakom sig "Hur är det med lilla Babbi då?" Haha då satt Erik bakom oss, blev lite chockad men var kul att träffa honom. Inte sett honom på vet inte hur länge :) Sen gjorde vi Rekord tid innan bion, glömde självklart kortet hemma så fick springa och möta lillebror med det och lyckades ta oss från bion till hampan och tillbaka på 15min. Snabbt ;)


Idag hade vi mys tjejkväll typ. Facemask (Snygga vi är va.. eller inte haha) och typiska tjejfilmer :D Först såg vi "The last song", den borde ni faktiskt se med Miley Cyrus. Sen såg vi den bästa, "The notebook". Det är nog historias bästa kärleksfilm, den är så stark! Om ni inte sett den är det absolut ett måste, man får faktiskt tårar i ögonen av den.

Imorgon släpps Dragon Age 2, Alex är en ängel och lägger undan ett åt mig så jag säkert får det i första rundan! :) Får se om jag hinner imorgon innan jobb att hämta det, annars blir det på fredag! Börjar tänka på att det snart är min födelsedag, vet inte riktigt hur jag ska fira den då det är riktigt svårt att få tag i lokal. Men man får ju alltid hoppas! Snart blir det sängen :) Känner att den kallar redan på mig, så skönt det ska bli!!


Hoppas ni alla haft en trevlig dag!!

Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

The Notebook är sjukt bra!



Sen har jag också bokat Dragon Age 2 till Kenny i födelsedagspresent. ;) Så bli en del x-tra saker till! WOOHOO!

2011-03-10 @ 07:32:51
URL: http://newjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0