Yankee Candles ♥

Igår var jag på mitt första möte som kontaktpolitiker med Patrik, gick väldigt bra och hade det riktigt trevligt! Sen efter det möte jag upp min kära syster Maria som ställde upp att hänga med till något. Fixa ett litet ärende där :D Gick hur bra som helst fast Maria tyckte jag var lite creepy ;) Sen när vi satt och vänta kom vi båda på hur sjukt gott det hade varit med Prinsess tårta! Mums sa vi och satt och drömde om det, dreglande. Så när jag kom hem, bjöd jag över både henne och KennyKenny på lite Tårta, gräddbullar och driiiicka! (för de ville inte ha kaffe)


Med sig hade Kenny en HDMI kabel, visade sig att anledningen till att jag ahde så dålig bild på mitt xbox var för jag har HD tv och hade en vanlig kabel (oops) Tur man har Kenny&Maria som visar mig det rätta! Nu är det så sjukt bättre bild :D Sen hade de med sig mina Yankee Candles som jag beställt genom Maria! Denna gången blev det Lavender Vanilla & Midsummers Night. Den första brukar jag ha för den är så sjukt god, den andra var ny och den luktar maaaaaan ;) Haha, Maria hade fått lov att beställa ett ljus, men Kenny glömde att där fanns olika storlekar därför körde hon på det största haha! Hon är sneeky :D


Idag satt jag på utbildning på Maria Park, Medicin delegering 2. Det var rätt trevligt, träffade en tjej där som var hur trevlig som helst :) Vi hoppades på återseende men lär nog inte hända då vi inte byta kontaktinformation eller något. Men ändå roligt att man kommer överens med någon sådär lätt! Trodde jag hade nämnde mötet idag, fast det är imorgon haha men men, mer tid till att läsa. Det är viktigt :) Har fastnat för låten "Grenade by Bruno Mars" Kan inte sluta lyssna på den haha :P

Får väl ta och fixa lite mat i magen nu!!

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA min doft fanns faktiskt bara i Large Jar. På riktigt! En sån Limited Edition. Luktar uuunderbart!



Och låten Grenade har jag också fastnat för, tro det eller ej!

2011-03-23 @ 18:42:04
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Kitte

mhmm.. mig bjuder du aldrig på sån fika...

2011-03-23 @ 19:09:35
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0