November..

Har en känsla av att detta kommer bli ett lång inlägg. Så sjukt mycket har ju hänt! Som ni förmodligen redan vet, JAG HAR FLYYYTTAT!! ^^ Och det är riktigt skönt må ja säe ;) Bor här med min söta Puma.. I början var jag lite rädd ärligt att det skulle bli ensamt, men den känslan finns inte längre. Jag har Puma och även vänner som hälsar på rätt så ofta, sedan jobbar man ju mycket (förutom dessa 4 dagar då jag varit dunderförkyld!) Det börjar bli ordning här, saknar dock min byrå men den har Pelle sagt han ska hjälpa mig med. Lite svårt om jagjälv skulle lyft upp den till 4de våningen utan hiss själv ;) iihii! Soffan är jag riktigt nöjd med, så ni får det som ett litet smakprov på lägenheten!
Lite familj & vänner.. Min syster har ju blivit gravid med tvillingar, så spännande! Bara längtar till att få träffa dem, beräknas att komma i Maj, men jag gissar på April ;) hihi, inte bara för det är min månad, jag looooooovar! Haha, sen har jag börjat snacka mycket med en underbart söt tjej, Gabby! Vet inte varför, men det är sjukt lätt att prata med henne. Idag hade vi het plötsligt pratat sådär en timme på telefon, det kändes inte som det! I helgen var jag ute med henne, Therese och Emma. Riktigt skojigt var det, jag fick äran att klä Emma och Gabby och jag blev sååå glad! De bara höll med ;) Kvällen blev rätt tidig och man var hemma sådär vid 4tiden. Tidig och tidigt, det var ju rätt lagom ändå! Therese spendera natten här med mig, myspys ;)


Där har vi dem! Så just nu sitter jag och väntar på Elle. Hon ska sova över här! Soffan är sjukt skön att sova i, tyckte Therese med ;) Puma attackerar just nu mina skor, snören är ju bara såå roliga ;) Säger jag "Puma!" säger han "mjrauw" och tittar på mig som om han inte gjort något alls. Liten busunge alltså ;) Oops, nu börjar jag låta som såna kattmänniskor som bara pratar om sin katt! Fy fy ;) Men jag älskar honom så det kan ju inte hjälpas!

Näe nog för idag, ska försöka bli bättre på blogga! FFX-time!

Tjing Tjing!



"I love to be in my land,

Standing in my own command.

If you try to break me down,

I'll only push you to the ground.

Being the leader of this crowd,

Makes me happy, makes me proud.

I love my friends, they give me fame,

I love to play this fucking game"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0