Tjej test 2011

Alla  tjejer ska göra den!



1. Har du ett par rosa string? - Yup.. :P
2. Vem var den senaste du pussade? - Puma, haha!
3. Vad har du för bhstorlek? - Tjaa, för att få reda på det får man komma tillräckligt nära för att få ta reda på det!
4. Trivs du med det? - Passar helt klart min kropp, ja :) Inga klagomål hittills!
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Tjaa.. fler än tjejers iaf.. Men orkar ärligt inte räkna ut talet just nu ;)
6. Gillar du någon nu? - Gillar gör jag, men om man menar mer som i kär så gör jag inte det tyvärr.
7. Vad gjorde du inatt? - Sov djupt men dåligt..
8. Och i förrgår natt? - Hade Gabby över, efter hon stuckit mös jag med Puma sen sov jag.
9. Vad gör du innan du ska sova? - Wordfued :P Always.. Därför jag alltid svarar så segt där!
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Nyee, finns vissa saker jag inte pratar med någon om :)
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Absolut, mamma hade varit en av de första!
12. Har du varit gravid? - Nope! Så långt i livet har jag inte kommit än.
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Kan tyvärr inte svara på den just nuuuuuuh!
14. Choklad eller glass? - Choklad! ;)
15. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up.. tror jag :P
16. String eller hipsters? - Hipsters är skönare.. string sexigare.. hmm...
17. Stövlar eller sneakers? - Stövlar :)
18. Kjol/klänning eller jeans? - Tycker inte direkt om jeans då de blir så kalla!

Tiofakta:

1. Hemstad/ort: Helsingborg
2. Hårfärg: Naturligt blont, färgad brun.
3. Längd: 155 cm ca..
4. Frisyr: Nedsläpt
5. Ögonfärg: Blandad
6. Skostorlek: 36 :)
7. Humör: Trött.. Förvirrad :P
9. Civilstatus: Singel!
10. Vänster eller högerhänt: Höger



Tiosaker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär? - Ja, de kan jag väl säga!
2. Tror du på kärlek? - Absolut! :) det finns i allt ju
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Jaaa.. De har jag tyvärr men alla gör vi misstag..
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Mmm..
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Aa...
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Haha trodde.. Men vi insåg båda det inte var sant ;)
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Aldrig älskat någon på det sättet.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Lite är jag väl..
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Ja.. men kändes mer som en stalker ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Näe, har gjort men slutat illa.


Det där eller det här

1. Kärlek eller pengar? - Haha kärlek ;)
2. Vin eller öl? - Vin, öl är inte gott längre..
3. Dag eller natt? - Natt, gillar mörkret!
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande, absolut!
5. Tv eller internet? - Internet, kan ju se "tv" där med ;) 2 in 1!
6. Pepsi eller cola? - Cola.. pepsi är bara fejk!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Hemma klart, ger mer :)
8. Färgfoto eller svartvita? - Beror på bakgrunden.
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face.. dock gillar jag snacka i telefon med tjejerna!
10. Bilddagboken eller myspace? - Blää, inget.. men om jag måste välja så myspace, enda av de två jag haft.. tror den är kvar men vet dock inte lösenordet!


Tio "Har du nånsin":

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Näe, var rätt duktig som ung.. ;)
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nope, den tanken har faktiskt inte krossat mina tankar :)
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ohja..
4. Har du hoppat bungy jump? - Nope, hade velat :D
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Hm, bilkrock? om det räknas!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Haha nästan, åt nästan en hel prinsesstårta själv ;)
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ush.. Tyvärr, inte stolt över det.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Haha ne, ush.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Um.. Jag vet inte riktigt.. De killar jag verkligen gillat har jag stort sätt varit med.. :s
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Haha absolut.

Tio känslor:

1. Saknar du någon just nu? - Japp..
2. Är du glad? - Finns alltid plats för glädje hos mig :)
3. Är du fundersam? - Haha japp, gå runt i lägenheten + musik = YAY!
4. Är du uttråkad? - Jaa.. annars ahde jag nog inte gjort detta..
5. Är du tysk? - Haha näe?
7. Är du italienare? - Nope, men diggar italienska ;)
8. Är du fransk? - No!
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Näe.. Far tittat ner på mig från molnen och Mamma är lyckligt gift med styvpappa.. :)
10. Gillar du någon just nu? - Mina vänner ♥

Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu? - 22,45
2. Namn? - Babbi aka Barbro
3. Vart bor du? - Helsingborg
4. Hur många barn vill du ha? - Måååånga ^^
5. Vill du gifta dig? - Absolut, annars inga barn!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den ? - Både och.. Beror på humöret :)
7. Har du ätit sushi? - Ja och bläää!
8. Favoritglass? - Ben & Jerry Cookie Dawg! Lr vad den heter nu igen..
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - En..
10. Ditt humör just nu? - Trött.. men okey :)

Fyra grejer:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Näe för jag sprang inte iväg..
2. Har du en hund? - Vill ha!
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon, blir varmt då ;) fryser lätt!
4. Tror du på spöken? - Andar mer..


Skulle:

1. Skulle du vilja vara längre? - Näe, är glad med min längd ärligt. Även ifall folk gillar att skämta om den ;)
2. Skulle du vilja ha sex nu? -  Haha ne.. lr hade Taylor Launter dykt upp så hade jag inte tveckat ;)
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Näe, händer inte längre.

Kan:

1. Kan du röra på öronen? - Njaaa.
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nope!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja, och lite till ;)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja jag suger på ljuga för dem..
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Absolut :)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Klart, det händer oftast :)
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja, även ifall de svicker mig håller jag alltid ett löfte.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Näe, gillar narturligt (bortsett fr tatueringar)
9. Kan du suga? - Not my style ;)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Inte GAME..


Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Vita lögner..
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja, klart att de har.. -.^
3. Har du syskon? - Haha japp!
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Näääeeeee...? ;)
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ingen aning..
6. Har du varit full den här månaden? - Näe.. påverkad.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Näe det är rätt lugnt!

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Näe.. haha
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Hihi ja... ;)
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Åh, japp!
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Haha, åter igen.. JA!
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Ja.. Den killen jag var meds syster.. XD
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nope!


Vem:

1. Vem älskar du? - Familjen!
2. Vem hade du senast sex med? - "kramis"
3. Vem vill du bli full med? - Taylor!
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Michael Jackson!
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Sandra :)
6. Vem är snällast i världen? -  Alfis :)
7. Vem vill du prata med? - Pappa..
8. Vem sov du senast med? - I samma säng? Felice haha!
9. Vem såg dig full senast? - Haha alltså jag vet faktiskt inte.. länge sen jag var "full"
10. Vem vet allt om dig? - Haha ingen... :P
11. Vem hatar du mest? - Hatar finns inte i min värld.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0