Då va man 22 !!

Igår firades man ju.. Dagen börja med att man blev totalt spammad på mobilen ;) Mycket trevligare att få ett grattis på sms än en enkel post på facebook. Joost till och med ringde haha :) så sött ! Sen dök Emma up runt 11? Då stack vi och handla sen börja vi fixa lite o dylikt. Kenny hjälpte oss att förflytta Puma hem till Emma då jag vägra ha han här när massa folk skulle hit. :) Familjen började dyka upp strax efter 16.00. Blev mat och massa snack ^^ Blev lite roliga krog minnen vi dela på och skratta, Emma fick ju då se en annan sida av vår familj haha ;) Sen när familjen dragit så kom Sandra, Malin och Gabby. Då fick jag veta vad det var jag hade lovat att ha på mig.. Jag sa vad ni än köper jag lovar ha på det!! Det sluta såhär....



Dildos på huvudet, shotglas, pris som står Birthday Princess, pris som stod Kiss me I'm single.. Haha ja va fan, sånt är ju bara kul! Kan lätt säga jag fick väldigt många blickar mot mig. Resten kom hem till mig runt 20.00. Då på börjades festandet på riktigt !! Hade mkt trevligt :) Vi drog ut vid halv tolv tiden, Bara Rock och Lila blev ställena vi drog till. Det blev en väääääldigt lång natt, hah Ooooopsie? ;) Kom hem si sådär.. På morgonen .. (A) Men helt klart värt det ♥♥ Dagen kunde inte blivit bättre, om jag säger det så :D





Sen ute sprang jag ju klart på Jay Smith!! Jag skiter fullständigt i att han pundar faktiskt, för han gör Like a prayer riktigt bra. Och är musiken bra är jag glad. Så var tvungen att be om en bild, han verka nästan lite extra glad att jag faktiskt fråga! :D Sen på krogen på lila, Körde bartenderna igång med att låna min huvuddildos! Rätt skoj ändå ;) klart jag fota dem :D



Jaaa.. Allt kan hända när man fyller år! Stort tack till alla som förgyllde min födelsedag ^^

Nu ska jag krypa ner i soffan framför en film lr något ^^

Tjing Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0